Örter och HJ-humor

Hej alla därute i cyber-rymden!

Dethär blir ett kort inlägg, men jag var bara tvungen att skryta om alla de fina örterna vi kommer ha i växthuset denhär sommaren! Och kolla så mycket de har grott! Vi ska odla tomater, timjan, merjam, oregano, basilika, kyndel, rosmarin och citronmelis. Här ska det minsann bli mums! Och det blir ju ekologiskt, organiskt och allt vad det nu heter! :-)


Och jag måste bara passa på att lägga in en rolig annons jag hittade i HJ. Tydligen kan man köpa ett paket med mini-prydnader! Jag tycker att det låter förträffligt, men lite dyrt är det nog ändå. Jag ska prata med Göran, de skulle vara perfekta till ett dockhus. Om nu Angelika får barn eller inte...


Ha en skön dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0