Läskmaskin!

Hej alla glada läsare!
Jag tänkte bara berätta om ett fantastiskt fynd som jag och min man gjorde härom dagen när vi var och handlade på Rytterfjärdens centrum. På Elgiganten så säljer de tydligen en maskin, som kan göra vatten till läsk på bara några sekunder! Jätte kul tycker vi, så vi var tvugna att köpa en ;-)
Så nu är vi äntligen stolta inhavare av en läskmaskin! Om ni vill köpa en så finns den alltså på Elgiganten i Rytterfjärdens centrum. Ja, vad det finns för saker här i världen.
Annars har min dag inte varit så speciell. Jag har löst korsord i HJ och sen har jag gått en härlig långpromenad med Göran.
Nu ska jag fortsätta läsa Zigenerskan och slottspojken, en fantastisk novell om oövervinnelig kärlek.
Ha det så trevligt alla, och vi hörs snart igen!
Kram!
/ Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0