Härlig söndag

Hej bloggen!

Jag har varit dålig på att uppdatera nu i helgen, men jag har haft fullt upp med det ena och det andra! I lördags var jag och Göran på Rusta för att kolla på nya markiser till utestugan. Vi hittade dock inga som föll oss i smaken, så vi skjuter upp det så länge. Nu när solen tittar fram allt mer är det viktigt att markiserna kommer upp, så man inte blir helt bländad! Men nu ska man inte klaga på att vi äntligen får lite sol, det känns superskönt :-)
Idag har jag dock tagit det lungt. Har kopplat av med att dricka kaffe och lösa korsord i HJ. Dessutom hittade jag en fin insändare i "Oss emellan" angående barn till den äldre generationen som kräver att vi ska barnpassa deras barn. Någon måtta får det väl vara! Lägger in en bild på insändaren, så får ni se vad ni tycker. Jag instämmer själv till fullo!


Kan det bli bättre än såhär? :-)

Korsord är fantastiskt. Jag kan sitta flera timmar och ägna mig åt att klura ut de olika svaren. Jag är beroende av det helt enkelt!
Jag instämmer till fullo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0